PROWADZIMY DORADZTWO, SERWIS I SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH TYLKO DLA:
SKAFANDRÓW I PRODUKTÓW SEA WOLF, SEAL ORAZ WOLF GANG.
W przypadku produktów Seal prosimy kontaktować się w miejscu ich nabycia.
PROSIMY NIE KONTAKTOWAĆ SIĘ W SPRAWACH SKAFANDRÓW INNYCH PRODUCENTÓW!
Do skorzystania z serwisu skafandrów firmy Sea Wolf niezbędne jest podanie tylko numeru ID skafadnra znajdującego się wewnątrz skafandra na plecach oraz na torbie transportowej.
Każdy nowy skafander Sea Wolf nabyty bezpośrednio u nas jest objęty od daty jego dostarczenia, 4 letnim okresem nieodpłatnych napraw wszystkich nieszczelności powłoki i szwów skafandra. W tym okresie przesłany do nas skafander będzie naprawiony nieodpłatnie.
Pisemna informacja o czynnościach serwisowych znajduje się na http://seawolf.com.pl/eksploatacja/warunki-eksploatacji-skafandra.html w punkcie 12.
SERWIS SEA WOLF
By skrócić czas serwisu do minimum oraz ze względu na urlopy, plany produkcyjne i możliwości naprawy, przed wysłaniem skafandra, prosimy przesłać informacją o zakresie napraw, na adres emaila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.pl
Po otrzymaniu emaila uzgodnimy termin wysłania do nas przesyłki. Wysyłkę należy poprzedzić wysłaniem emaila z krótką pisemną informację z zapisanym imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu do właściciela, numerem skafandra, opisem i miejscem uszkodzeń i datą ich zaobserwowania. W przypadku wysyłania do nas przesyłki kurierskiej lub zamawiania u nas części zamiennych, niezbędne jest przesłanie mailem dokładnego adresu odesłania przesyłki wraz z numerem telefonu i adresem mailowym dla firmy kurierskiej lub w przypadku korzystania z serwisu In Post: numeru paczkomatu, numeru telefonu i adresu mailowego. Nie przesłanie powyższych informacji spowoduje nie podjęcie czynności serwisowych lub nie wysłanie części zamiennych. Dodatkowo wszystkie te informacje prosimy też załączyć w formie pisemnej załączonej do przesyłki. Przesyłkę kurierską należy przesłać opłaconą z dostarczeniem pod podany adres. Nie odbieramy przesyłek z poczty czy innych punktów odbioru. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, możemy odebrać przesyłkę ze skrzynki InPost.
Przesyłkę do nas prosimy przesłać firmą kurierską na adres koniecznie podając nasz numer telefonu i adres mailowy:
SEA WOLF / SULEJOWSKA 45 SALON p.1 / 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI /
tel: +48 692 456 185 / email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przesłane do serwisu wszystkie wyroby muszą być czyste i wyprane. Wraz ze skafandrem należy przesłać wypraną i czystą oryginalną torbę z numerem skafandra. W przypadku zgłoszenia mogącego dotyczyć używania suchych rękawic prosimy o przesłanie ich oraz części zamiennych dostarczonych wraz z nimi. W przypadku używania Pee Valva prosimy o jego zdemontowanie i nie przesyłanie. Jeśli zgłoszenie dotyczy Pee Valva, należy go starannie zdezynfekować, po czym zatkać wężyk i przesłać wraz ze skafandrem. Nie posiadamy możliwości testowania, przeglądu czy serwisu zaworów - proszę korzystać z niezależnego serwisu.
Przed testowaniem skafandra demontujemy całe wyposażenie należące do klienta: zawory, wymienne manszety i kryzę itp.. Jeżeli zgłoszenie nie dotyczy tych okolic prosimy przesłać nam skafander bez tego wyposażenia.
Ze względu na stan higieniczny wyrobu pracownicy mogą odmówić wykonania czynności serwisowych. W tej sytuacji skafander zostanie odesłany na koszt nadawcy. Nasze wymogi są związane z szybkim, terminowym i bezproblemowym podjęciem czynności serwisowych przez pracownika serwisu, bez zbędnego angażowania pracowników biurowych lub konieczności komunikowania się z klientem, w celu uzyskania kilku informacji o jakie prosiliśmy w naszej nieskomplikowanej procedurze serwisowej.
Produkt zostanie naprawiony w miejscach wskazanych w załączonej informacji. Nowy kombinezon podlega 4 letniemu okresowi bezpłatnych napraw przecieków w tkaniny i szwów spowodowanych eksploatacją, uszkodzeniami mechanicznymi, nacięciami, rozdarciami itp. Cały skafander sprawdzamy za dodatkową opłatą 100pln. Ze względu na niezgodność technologiczną, kombinezon może być trudny lub niemożliwy do serwisowania, w pobliżu lub w miejscach napraw dokonanych poza naszym serwisem. Nie naprawiamy miejsc, w których zastosowano kleje typu Aquasure. Czas naprawy serwisowej zwykle nie przekracza 5 dni roboczych.
W celu przetestowania i naprawy wszystkie oryginalne zawory i uszczelnienia są demontowane i zwracane niezamontowane do samodzielnej instalacji przez klienta. Najlepiej je zdemontować i nie przesyłać do nas.
Aktualna LISTA I CENY STANDARDOWYCH CZYNNOŚCI SERWISOWYCH znajdują się w pliku w formacie PDF pod poniższym linkiem dla klientów z Polski: KLIKNIJ LINK DO LISTY I CEN STANDARDOWYCH CZYNNOŚCI SERWISOWYCH
W sprawie pytań, składania zamówienia i eksploatacji dotyczących naszych suchych skafandrów i ocieplaczy - prosimy przesyłać korespondencję na adres emailowy:
Do przesłanego emaila prosimy załączyć informację o przewidywanej ilości nurkowań i kraju, w którym najczęściej odbędą się nurkowania oraz koniecznie numer telefonu kontaktowego. W odpowiedzi prześlemy stały link gdzie zawsze znajdują się AKTUALNA OFERTA Z CENNIKIEM, LISTA WYPOSAŻENIA STANDARDOWEGO I DOSTĘPNYCH OPCJI, KOLORYSTYKA SKAFANDRÓW itp.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt emailem lub telefoniczny. Z przyjemnością udzielimy odpowiedzi, wyjaśnimy i doradzimy. Nikt nie zna lepiej naszych skafandrów od nas samych - zaprojektowaliśmy je, przetestowaliśmy, udoskonalamy, produkujemy i serwisujemy. Służymy rzetelną pomocą przy zamówianiu specyfikacji skafandra, jego obsłudze i eksploatacji. Kontaktu telefonicznego w dni powszednie w godz. 9oo-20oo pod numer telefonu: +48 602 738 768
Zapraszamy też do odwiedzenia i polubienia naszego profilu na facebook: www.facebook.com/seawolfdive